יועץ שיווק באינטרנט

מחפשים מישהו שיכניס אתכם אל תוך עולם השיווק באינטרנט? מנסים להכניס את העסק שלכם אל תוך העולם הדיגיטלי ולהביא לקוחות פוטנציאליים חדשים? הגעתם למקום הנכון!

אנשים רבים נופלים למלכודות השונות של אנשי שיווק מפוקפקים שמטרתן להציג את עצמם בתור יועצים מומחים אך האמת היא שרובם מכתירים את עצמם לשווא, במאמר זה אסביר בדיוק מיהו יועץ שיווק באינטרנט ומה התפקידים שלו.

רגע לפני שנכנס להסבר אני ממליץ לכם בחום להיכנס לקרוא על מושגים חשובים בשפת השיווק באינטרנט כדי שתוכלו להבין לעומק את ההסברים במאמרים זה.





כובעים שונים ליועץ שיווק באינטרנט

למנהל השיווק הדיגיטלי ישנם מספר כובעים אשר הוא צריך לדעת לתמרן ביניהם על מנת להביא את הפתרון המתאים ביותר עבור העסק שלכם.

 

בממלכת הייעוץ הדיגיטלי החוקים שונים מהחוקים בעולם הפרסום הרגיל שאנו מכירים. בממלכה הזו, מתנהלת מלחמה על כל 'קליק', כל הקלקה של לקוח על האתר שלכם צריכה להוביל אותו אל המוצר שאתם רוצים שהוא ייקנה מכם או אל השירות שאתם מציעים לו.

אז למה זו מלחמה? מכיוון שבעולם הדיגיטלי שום דבר לא מגביל לקוח מישראל להזמין מאתר בסין במקום להזמין מחנות מקומית במידה והמוצרים שם יותר טובים וזולים, לכן קיימת מלחמה מתמשכת על מנת להביא כמה שיותר לקוחות לאתר שלכם ולהפוך אותם ללקוחות שלכם. כדי לנצח במלחמה הזו תצטרכו יועץ עסקי טוב שמתמחה בעולם השיווק הדיגיטלי.





מהם הכלים שעומדים לרשותו?

ישנם מספר כלים עיקריים אשר עומדים לרשות מנהל השיווק הדיגיטלי כאשר הוא מתחיל לנהל קמפיין שיווק דיגיטלי לעסקים:

 

  1. קידום אורגני (SEO): הקידום האורגני או בשמו הנפוץ: search engine optimization (אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש) , משמעו להתאים את האתר שלכם עבור הדרישות של גוגל כך שהאלגוריתם של גוגל ידרג את האתר שלכם בתוצאות הראשונות עבור ביטויים מסוימים. כלי זה נחשב לבין הנפוצים ביותר עבור קידום אתרים מכיוון שמחקרים הראו שדירוג בתוצאות הראשונות מגדיל את הלקוחות הפוטנציאליים אשר מגיעים לאתר, ובמקרים מסוימים אף יותר מקידום ממומן.

  2. קידום ממומן: כאשר מדברים על קידום אתרים מנהל השיווק הדיגיטלי חייב לדעת מהן מגבלות התקציב ומה האפקט אשר נדרש עבור העסק המדובר. הקידום הממומן נחשב יעיל יותר בטווח הקצר וביצירת מודעות לאתר, עם זאת, הוא עולה לעיתים יותר כסף מכיוון שמדובר בתשלום עבור כל כניסה לאתר ולא מתחייב שכל כניסה הופכת בסופו של דבר לקניית מוצר. בנוסף, המחירים משתנים בהתאם לתחום בו תרצו לפרסם.

  3. שיווק ברשתות חברתיות: הרשתות החברתיות נכנסו בסערה אל עולם השיווק הדיגיטלי, והוסיפו כלים נוספים עבור קידום אתרים. גם בתוך השיווק ברשתות חברתיות ישנו קידום ממומן וקידום לא ממומן, כאשר לרוב הקידום הממומן מביא יותר לקוחות מכיוון שכאן עדיין אין קידום של דפי עסק בצורה פעילה כפי שניתן לעשות במנועי חיפוש.




 ליועץ השיווק באינטרנט אכן יש כובעים רבים, אך חשוב לזכור שמטרתו הסופית היא לגרום לצמיחת העסק שלכם באינטרנט! צרו איתי קשר כדי שנוכל להגדיל את הרווחים שלכם דרך מספר צעדים פשוטים באינטרנט.

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp