איך לפרסם עסק בחינם

מרגישים שהעסק שלכם דורך במקום? שאתם מעוניינים להגדיל ולהרחיב את העסק אבל לא מבינים איפה מתחילים?

כאשר מספר לקוחות של עסק מסוים מתייצב, זהו אחד הסימנים לכך שתכנית הפרסום הנוכחית שלכם (בהנחה שיש לכם אחת כזו) מיצתה את היכולות שלה וכדאי לשאול את עצמכם שוב את השאלה: איך לפרסם את העסק שלי?

במאמר זה אחשוף בפניכם מספר שיטות פשוטות לפרסום עסקים בחינם, הן לא יעלו לכם שקל ובעזרתם תוכלו לגרום למאות ואף אלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים להיחשף לעסק שלכם. 
חשוב לי להזכיר, החלק של הפרסום/שיווק העסקי חייב להיכלל בתשובה לשאלה איך בונים תוכנית עסקית ונוסף על כך להיכנס לאסטרטגיה השיווקית.

1. פרסום עסקים ברשתות חברתיות:

איך אפשר שלא להתחיל עם הרשתות החברתיות. בעידן שלנו, כל מה שצריך לעשות כדי לפרסם עסק בחינם ובצורה מוצלחת זה להתחיל קמפיין ויראלי כמו: תחרות נושאת פרסים, מוצר חדש שמושך הרבה לקוחות ועוד.

כיום הפלטפורמה המובילה ביותר מבין הרשתות החברתיות עבור עסק היא facebook, אשר מאפשרת לפתוח דף עסק ודרכו ניתן להתחיל בקמפיין ויראלי.

מעבר לכך, יצירת ערוץ youtube פעיל שאליו תוכלו להעלות סרטונים קצרים ומעניינים שידברו אל קהל היעד שלכם.

ישנן רשתות נוספות כמו tweeter  ו – linkedin אשר מאפשרות גם הן להעלות פוסטים על מנת לעדכן את קהל היעד שלכם על מצב העסק והמוצרים שלכם.

2. צרו תוכן משלכם:

במאמר קודם שלי דיברתי בהרחבה על הנושא של יצירת תוכן לשיווק דיגיטלי, ושם ציינתי שיצירת תוכן הוא מרכיב הכרחי עבור פרסום עסקים. איך יצירת התוכן עוזרת לפרסם את העסק? יש לכך מספר יתרונות:

  • יצירת תוכן איכותי מושכת את קהל היעד שלכם וגורמת להם להתעניין עוד בעסק שלכם.

  • יצירת תוכן אשר נעשית בצורה טובה בליווי יועץ שיווק באינטרנט יכולה לתרום רבות לקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל.

  • תוכן שבאמת ייצר עניין יכול לזכות בצורה טבעית לקישורים מאתרים אחרים ולהביא אל האתר שלכם עוד קוראים אשר הופכים ללקוחות פוטנציאליים.

 

3. פרסמו תכנים באתרים אחרים בחינם:

צרו קשר עם מגוון רחב של אתרי חדשות ופורטלים שונים, רבים מהם יסכימו לקבל כתבות שתיצרו עבורם בחינם ולפרסם אותם עם קרדיט על שמכם.

כמובן שכאשר קהל היעד שלכם ייקרא מאמר שלכם באתר בעל מוניטין הוא יבין מיד שאתם מומחים בתחום וירצה להגיע אל העסק שלכם כדי לקנות מהמומחים בתחום.

בצורה כזאת אתם אולי לא מרוויחים פרסום לעסק שלכם באופן ישיר אך אתם בהחלט מגדילים את המוניטין שלכם וכך באופן עקיף מקבלים פרסום חינם לעסק שלכם.

 

4. כולם אוהבים לקנות אצל אלופים:

הכניסו את העסק שלכם לתחרות בתחום שלכם.

כאשר העסק שלכם נכנס לתחרות כמו ניסיון לשבור שיא גינס למשל, הפרסום שמגיע מהתחרות יכול להיות משמעותי לעסק שלכם, שלא לדבר על הפרסום שתקבלו במידה ותזכו.

5. למדו כיצד לקדם באופן אורגני את האתר שלכם:

כפי שכבר הזכרתי לעיל, קידום אורגני בגוגל הוא בין הדרכים היותר אמינות ויעילות לפרסום העסק שלכם בחינם לטווח הרחוק, והדגש הוא על הטווח הרחוק מכיוון שקידום זה לוקח זמן, משך הזמן משתנה בין התחומים השונים ובין ביטויי החיפוש השונים.השאלה


איך לפרסם עסק
מטרידה כמעט כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל את מספר הלקוחות שלו, וכדי לבנות תכנית שיווק מוצלחת כדאי להתייעץ עם יועץ עסקי מומחה בתחום השיווק.

ייתכן וישנם אפיקי שיווק לא מנוצלים עבור העסק שלכם אשר רק ממתינים לכם, צרו איתי קשר על מנת שנוכל לבחון ביחד את אפשרויות הפרסום שלכם.

Share to Facebook Facebook Share to WhatsApp WhatsApp